• fu'a

Fausia lau lava sitaili i nei meafa'afefete lanu lauulu le tumaupaolo e faʻaaoga ai se tasi pe sili atu lanu.Lelei mo pati, aso malolo, taʻaloga, poʻo se mea ese.

染发喷雾

O le fa'afefeteina o lauulu o se ituaiga o vali le tumau, e ta'ua foi o le lanu o lauulu, lea e ofoina atu ai se auala e le fa'aleagaina, mo se taimi pupuu e valivali ai lou lauulu.E le pei o isi ituaiga o lanu o lauulu, e le suia moni e pulumu le lanu o lau manoa, e na o le ufiufiina o fafo o le laulu i se vali e masani ona mou i ni nai shampoo pe itiiti.E leai ni vaila'au e pei o le ammonia po'o le peroxyide i totonu o le fua fa'atatau, e fa'afaigofie ai ona fa'aoga i ituaiga uma o lauulu ma fe'ai.

Afai ua e sauni mo se suiga vave o lanu lauulu, ona afa'afefete lanu lauulu le tumaue sa'o i le taimi.Filifili lau lanu e sili ona e fiafia i ai mai le matou Caifubao ma le Xertouful fa'ailoga lanu lauulu.Faatasi ai ma le tele o lanu o loʻo avanoa e aofia ai le mumu, rose auro, pastel mint, ma le lanumoana, o lau suʻega lauulu e tele.E mafai ona e taumafai e tu'u fa'ailoga fa'ailo i lau lauulu peek-a-boo, se foliga fou ombre ombré dip-dyed, pe ufiufi lou ulu atoa e aunoa ma le la'a i tafatafa o se fagu pitiki.

O tatou lē tumaulanu lauulu sprae fetaui mo ituaiga uma o lauulu ina ia mafai e tagata uma ona ulufale i le fiafia i tausamiga eseese.Aemaise i Halloween, Pati, Tofiga ma Aso Fanau.Ia mautinoa e te luluina lelei le fagu a'o le'i fa'aoga.Tuu se solo solo i ou tauau e puipui ai ou lavalava ma uu le apa e fa i le ono inisi le mamao mai le lauulu mago ma fufulu i soo se mea e te manaʻo ai.O le lanu o le a sili atu ona manino pe a uma ona mago, ia mautinoa e faʻafefe teisi i le taimi ma faʻatali mo ni nai minute seʻia maeʻa maeʻa aʻo leʻi faʻaoga atili.

Fa'atasi ai ma le fesoasoani a le pulumu lanu lauulu le tumau, e mafai ona faigofie ona e faia se fa'ailoga lanu fou mo se su'ega su'ega.
Afai o loʻo e suʻeina se auala faʻapitoa e faʻataʻitaʻi ai se foliga ese, o le fufuluina o lauulu lanu e mafai ai ona e faʻataʻitaʻiina ni lanu eseese e aunoa ma le faʻaleagaina o le paʻu ma le valivali, seʻia e mauaina le foliga atoatoa mo oe.
O iinei o le a matou faʻaali atu ai ia te oe le faʻaogaina o se faʻamalo le tumau o lauulu lanu e maua ai se lanu fou fou i se moli.

tala fou a kamupani e uiga ia Pengwei |Fusi lanu lauulu le tumau-Atoatoa mo teuga pe na o le suia o ou foliga 1

E le gata i lea, afai o loʻo e suʻeina le lanu atoa, atonu e te manaʻomia le faʻaaogaina o le sili atu ma le tasi le apa, e fuafua i le umi ma le mafiafia o lau mane.


Taimi meli: Tes-12-2022